« Η εμφάνιση κρουσμάτων στη δομή προσφύγων Λέρου αναδεικνύει με τον πιο επικίνδυνο τρόπο τις τεράστιες ευθύνες κράτους, κυβέρνησης και αρμόδιων υπηρεσιών Δημόσιας Υγείας», επισημαίνει η Ενωση Ιατρών Κρατικού Θεραπευτηρίου, Γενικού Νοσοκομείου, Κέντρου Υγείας Λέρου, ΚΥ Πάτμου, ΠΠΙ Λειψών και Αγαθονησίου (ΕΙΘΕΛ) σε ανακοίνωσή της για τα κρούσματα φυματίωσης στην Κλειστή Ελεγχόμενη Δομή (ΚΕΔ) Λέρου και την εγκληματική απουσία μέτρων πρόληψης. Οπως καταγγέλλει η ΕΙΘΕΛ, παρά τις επίσημες ενημερώσεις και ειδοποιήσεις από τις αρμόδιες υπηρεσίες του Νοσοκομείου δεν έχει υπάρξει καμία ουσιαστική, ολοκληρωμένη και οργανωμένη παρέμβαση πρόληψης και επιδημιολογικής επιτήρησης στον πληθυσμό της δομής...