« Καλά τα μαντάτα» χθες για τους εργαζόμενους στο εργοστάσιο «Νίκας» (ανήκει πλέον στον όμιλο επιχειρήσεων «Υφαντής»), καθώς ανακοινώθηκε η ίδρυση του επιχειρησιακού σωματείου τους, ένα σημαντικό βήμα συλλογικής οργάνωσης, υπεράσπισης και διεκδίκησης των δικαιωμάτων τους. Χθες το μεσημέρι, μάλιστα, παρουσία της Ομοσπονδίας του κλάδου και του κλαδικού Συνδικάτου Τροφίμων Αττικής πραγματοποιήθηκε μία ακόμα εξόρμηση μέσα και έξω από το εργοστάσιο, με το νεοσύστατο σωματείο να ενημερώνει το προσωπικό για την ίδρυσή του, καλώντας να συσπειρωθούν όλοι γύρω από αυτό, να γίνουν μέλη του. Τώρα πια οι εργαζόμενοι δεν θα είναι ο καθένας μόνος, έρμαιο του εργοδότη, θα έχουν το δικό τους αποκούμπι και...