Με κορναρίσματα και επευφημίες υποδέχτηκαν χιλιάδες οδηγοί τις κινητοποιήσεις που οργάνωσε η ΚΟ Αττικής του ΚΚΕ την περασμένη Δευτέρα στα διόδια Ελευσίνας και Αφιδνών, κατά την επιστροφή των εκδρομέων από το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος. Οι κόκκινες σημαίες που ανέμιζαν από μακριά, έκαναν πολλούς οδηγούς να υποψιάζονται τι θα συναντήσουν φτάνοντας στα διόδια. Με μεγάλη ικανοποίηση περνούσαν από τις σηκωμένες μπάρες, παίρνοντας την ανακοίνωση - κάλεσμα του Κόμματος για συμπόρευση κι αγώνα απέναντι στην επίθεση που δέχεται το λαϊκό εισόδημα με τη φορολεηλασία, τη ληστεία των διοδίων, το ενεργειακό κόστος και την ακρίβεια. «Καλή δύναμη», «καλά κάνετε, η κατάσταση έχει φτάσει στο απροχώρητο»...