Με την έναρξη του καλοκαιριού οι βιοπαλαιστές αγρότες και κτηνοτρόφοι της Λάρισας βρέθηκαν χθες ξανά στους δρόμους, διαδηλώνοντας με δεκάδες τρακτέρ και αγροτικά μηχανήματα σε συγκεκριμένα σημεία του νομού και στέλνοντας σαφές μήνυμα συνέχισης του αγώνα για να επιβιώσουν, να παραμείνουν στη γη και στην παραγωγή. Ανταποκρινόμενοι στο κάλεσμα της Ενωτικής Ομοσπονδίας Αγροτικών Συλλόγων Νομού Λάρισας (ΕΟΑΣΝΛ), των Αγροτικών Συλλόγων και υλοποιώντας τις αγωνιστικές αποφάσεις που πάρθηκαν στις συσκέψεις που πραγματοποιήθηκαν σε περιοχές του νομού τις προηγούμενες μέρες, έδωσαν αγωνιστική και συντονισμένη απάντηση στην κυβέρνηση ότι δεν μένουν θεατές στην καταστροφή τους, αντίθετα δυναμώνουν την...