Στον απόηχο του φετινού μαραθώνιου των Πανελλαδικών Εξετάσεων για τους μαθητές, διαρκώς έρχονται στην επιφάνεια τα αδιέξοδα της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής της κυβέρνησης. Ξεχωριστή θέση, για τις ιδιαίτερες δυσκολίες, που αντιμετωπίζουν πολύ περισσότερο από τους άλλους μαθητές, έχουν τα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες, όπως έχουν επισημάνει πολλές φορές οι φορείς των γονέων αυτών των παιδιών. Η πρώτη δυσκολία στις φετινές εξετάσεις είχε σχέση με την ίδια την κατανομή των παιδιών στα εξεταστικά κέντρα, που οδήγησε πολλά από αυτά τα παιδιά να περιμένουν αρκετή ώρα για να εξεταστούν, με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το άρθρο 27 του ΠΔ 86/2001 ορίζονται δύο κατηγορίες «φυσικώς...