Οι πλημμυροπαθείς της συνοικίας της Νέας Σμύρνης Λάρισας, που προσπαθούν ακόμα να κλείσουν τις πληγές τους από τις μεγάλες καταστροφές και βιώνουν ξανά την εγκατάλειψη από το κράτος, πραγματοποίησαν την Κυριακή μαζική και μαχητική κινητοποίηση, διαμαρτυρόμενοι για τις μεγάλες καθυστερήσεις στην υλοποίηση ακόμα και των ανεπαρκών μέτρων στήριξης που είχαν ανακοινωθεί από κυβέρνηση, περιφερειακή και δημοτική αρχή. Ξεκαθάρισαν δε ότι θα συνεχίσουν τον αγώνα για ουσιαστικά μέτρα στήριξης και αποκατάστασης των πληγέντων, αποζημιώσεις στο 100% χωρίς όρους και προϋποθέσεις και πραγματική θωράκιση από φυσικές καταστροφές, με την υλοποίηση όλων των απαραίτητων έργων αντιπλημμυρικής προστασίας. Με...