Το οικονομικό ξεζούμισμα των φιλάθλων αποτελεί ένα από τα βασικά κομμάτια του τρόπου λειτουργίας του εμπορευματοποιημένου αθλητισμού, ιδιαίτερα σε ό,τι αφορά τις δημοφιλείς διοργανώσεις και ακόμα περισσότερο μία που βρίσκεται στην κορυφή του ενδιαφέροντος, όπως είναι το Μουντιάλ. Ετσι και στη διοργάνωση του Κατάρ, που ξεκινά σε λίγα 24ωρα, το κυνήγι των κερδών από τους διοργανωτές και τη FIFA υποχρεώνει τους φιλάθλους που θα ταξιδέψουν στην αραβική χώρα, εκτός όλων των άλλων, να βάλουν και βαθιά το χέρι στην τσέπη. Ενδεικτικό είναι το κόστος διαμονής στο περίφημο «Χωριό των Φιλάθλων» (Fan Village), που βρίσκεται έξω από την Ντόχα και αποτελείται από διαμορφωμένα κοντέινερ τα οποία...