Την Κυριακή 20 Μάρτη ολοκληρώθηκε ένα ακόμα συνέδριο της ΓΣΕΕ. Οπως σωστά είχε διατυπωθεί στη Διακήρυξη της ΔΑΣ, οι εργαζόμενοι δεν είχαν τίποτα απολύτως να περιμένουν από αυτό το συνέδριο. Οχι μόνο γιατί υπάρχει εμπειρία, όχι μόνο διότι οι συσχετισμοί είναι δεδομένοι, αλλά επειδή το στίγμα είχε δοθεί μήνες πριν, με τα συνέδρια αρκετών δευτεροβάθμιων οργανώσεων, Ομοσπονδιών και Εργατικών Κέντρων όπου ο νέος και παλιός εργοδοτικός συνδικαλισμός έχει την πλειοψηφία. Συνέδρια χωρίς συζήτηση, με υποτίμηση και εκφυλισμό των συλλογικών διαδικασιών. Συνέδρια που αποτελούν χώρο συναλλαγής, εξαγοράς, έδαφος για καριερίστες και προσωπική ανέλιξη. Ξένα προς τους καημούς και τα βάσανα της εργατικής...