Πέμπτη 5 Νοέμβρη 2015
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
Η Χιλή και η τραγική της Ιστορία συνιστούν την προνομιούχα κληρονομιά που θρέφει τον κόσμο του σκηνοθέτη Πάμπλο Λαρέν, ο οποίος και με την τελευταία, δύσκολη, ταινία του, επιβεβαιώνεται ως ένας από τους σημαντικότερους σκηνοθέτες που εμφανίστηκαν τα τελευταία χρόνια. Το εντυπωσιακό στο σινεμά του Χιλιανού Λαρέν επικεντρώνεται στην ικανότητά του να παρατηρεί τα πράγματα από ένα μη σύνηθες οπτικό σημείο και ταυτόχρονα να είναι στρατευμένος πολιτικά, αλλά και εκλεπτυσμένος σκηνοθέτης, αποφεύγοντας τις κοινοτοπίες της ταινίας «με θέση». Μέσα απ' αυτήν την ασυνήθιστη προοπτική, ο Λαρέν κάνει σινεμά με τρόπο πολιτικό, χωρίς να πνίγεται στη νοσταλγία ή την παράδοση, με προσέγγιση απόλυτα σύγχρονη....
535 λέξεις, στήλη: ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ, σελ.: 21
Αναγνωρίσιμα βρετανικό γκανγκστερικό φιλμ τοποθετημένο στις αρχές της δεκαετίας του '60, βασισμένο σε θραύσμα βιογραφίας των πανομοιότυπων δίδυμων αδελφών Ρόνι και Ρέτζι Κράι, με σημαντικούς τόνους...
380 λέξεις, στήλη: ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ, σελ.: 21
Το 1952 ξεκινά με το παρεξηγημένο αριστούργημα «Umberto D» (1952) του Βιτόριο Ντε Σίκα που κατηγορήθηκε για κοινωνικό μελόδραμα και κλείνει με το αντίστοιχα «καταραμένο» φιλμ «Ευρώπη '51», του πιο...
342 λέξεις, στήλη: ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ, σελ.: 21
ΣΧΟΛΙΑ
380 λέξεις, στήλη: ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ, σελ.: 21
342 λέξεις, στήλη: ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ, σελ.: 21
175 λέξεις, στήλη: ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ, σελ.: 21


Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ