Με εντονότερους ρυθμούς συνεχίστηκε και για το μήνα Μάρτη του 2011 η βύθιση του επιπέδου της λαϊκής κατανάλωσης, εξέλιξη που έχει να κάνει με την παραπέρα όξυνση της καπιταλιστικής κρίσης, τη κάθετη πτώση μισθών και συντάξεων, με τη μαζική ανεργία, την αύξηση της φοροληστείας μέσω των κάθε είδους φόρων πάνω στη λαϊκή κατανάλωση. Η πτώση της κατανάλωσης έχει ακουμπήσει ακόμη και τα τρόφιμα (-11,1%). Χαρακτηριστικό της κατάστασης είναι και το γεγονός ότι οι τζίροι στον κλάδο ένδυση - υπόδηση έχουν υποχωρήσει κατά 50% σε σχέση με το 2005 που αποτελεί και το έτος βάσης για την κατάρτιση του «δείκτη λιανικών πωλήσεων» με την κατρακύλα στο τελευταίο 12μηνο (Μάρτης 2011 με Μάρτη 2010) να φτάνει...
Κόντρα και στην καπιταλιστική κρίση, σε κραυγαλέα αντίθεση και με την κάθετη πτώση του επιπέδου λαϊκής κατανάλωσης, οι ισχυροί επιχειρηματικοί όμιλοι συνέχισαν και για το α' τρίμηνο του 2011 σε φάση κερδοφορίας με αρκετούς από αυτούς να πετυχαίνουν ακόμη αύξηση κερδών. Τα λειτουργικά κέρδη που απέσπασαν 248 εισηγμένες στο χρηματιστήριο της Αθήνας, που δημοσίευσαν ισολογισμούς τριμήνου, έφτασαν σε 2,1 δισ. ευρώ, ενώ τα μετά από φόρους κέρδη εμφανίζουν και αύξηση 7,9%. Η εξέλιξη έχει να κάνει και με τις προκλητικές παραπέρα μειώσεις των φορολογικών συντελεστών που μπήκαν σε εφαρμογή από την 1η Γενάρη, από την αλματώδη άνοδο συγκεκριμένων κλάδων και επιχειρήσεων. Να σημειωθεί ότι αρκετές από...