Σε μια περίοδο σκληρής επιχειρηματικής αντιπαράθεσης στον τομέα της ενέργειας, όπου «μιλάνε» τα δισεκατομμύρια ευρώ, σε επενδύσεις, τζίρους, αλλά και κέρδη, η έννοια της «συνεργασίας», παραδόξως, αποκτά όλο και μεγαλύτερη σημασία. Στην Ελλάδα δημιουργήθηκαν αρκετά συνεργατικά επιχειρηματικά σχήματα, καθώς είναι φανερό ότι για τους ενεργειακούς κολοσσούς της Ευρώπης και παγκοσμίως, η συνεργασία με ντόπια επιχειρηματικά συμφέροντα είναι αναγκαία, και σε κάθε περίπτωση τουλάχιστον χρήσιμη, προκειμένου να επιτευχθεί ο μεγαλύτερος βαθμός διείσδυσης στην αγορά, στο λιγότερο δυνατό χρόνο και με το λιγότερο κόστος. Ανάλογα, οι εγχώριες επιχειρήσεις κρίνουν ότι η τεχνογνωσία, η οικονομική επάρκεια...