Τα τελευταία χρόνια το λογισμικό αναγνώρισης φωνής έχει αρχίσει να μπαίνει σε πολλές πλευρές της καθημερινής ζωής. Βρίσκεται στην άλλη άκρη των τηλεφωνικών γραμμών υποστήριξης πελατών πολλών μεγάλων εταιρειών, σε συστήματα τηλεφωνικής κράτησης θέσεων, έχει ενσωματωθεί στο πιο διαδεδομένο λειτουργικό σύστημα για προσωπικούς υπολογιστές και συχνά υπάρχει και ως εναλλακτική μέθοδος εισαγωγής πληροφοριών στα τηλέφωνα με οθόνες αφής. Παρ' όλ' αυτά, δύσκολα βρίσκεις κάποιον που να είναι ικανοποιημένος από την αλληλεπίδραση με κάποια μηχανή μέσω διασύνδεσης αναγνώρισης φωνής. Οι εταιρείες το χρησιμοποιούν γιατί τους έρχεται φτηνότερα από το να έχουν υπαλλήλους που να απαντούν στις κλήσεις των...