Πέμπτη 20 Γενάρη 2011
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
Ταινία δυνατή και πειθαρχημένη, αδιάλλακτη και στεγνή από πάθος. Με την κάμερα στο ύψος του παιδικού βλέμματος να αγκαλιάζει τα τραύματα και την πολυπλοκότητα μιας εμφύλιας σύρραξης. Η ταινία γίνεται κοινωνός της καταστροφής και της κατάπτωσης, της ανθρώπινης απορίας, της αμηχανίας και του βαθιού σκαψίματος της γης και των σημαδιών. Κι όλα αυτά με μια παράξενη ποίηση, στους αντίποδες του μελό. Εάν η ταινία ξεφεύγει από την αθλιότητα, προβάλλοντας έναν ονειρικό τόνο ξεκάθαρης οπτικής που την φέρνει κοντά στην προσέγγιση ενός μαγικού κόσμου των παραμυθιών, είναι χάρη στη σκηνική παρουσία του μικρού που επωμίζεται τον πρωταγωνιστικό ρόλο. Πολλαπλασιάζονται συνεχώς οι άνθρωποι στους οποίους οι...
313 λέξεις, στήλη: ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ, σελ.: 24

EUROKINISSI

Την «έντονη αντίθεσή του στην επαπειλούμενη κατασκευή του ΧΥΤΑ Κερατέας, σε απόσταση αναπνοής από τον αρχαιολογικό χώρο του Οβριοκάστρου», εκφράζει σε ανακοίνωσή του ο Σύλλογος Ελλήνων Αρχαιολόγων. Ο ΣΕΑ σημειώνει ότι ο «λόφος του Οβριοκάστρου βρίσκεται εντός των ορίων της κήρυξης της Λαυρεωτικής ως "αρχαιολογικού χώρου, ιστορικού τόπου και τοπίου ιδιαίτερου Φυσικού Κάλλους". Στην κορυφή του λόφου εκτείνεται οχυρό, η λειτουργία του οποίου έχει συνδεθεί με την ιστορία των μεταλλείων του Λαυρίου. Για την αποτελεσματικότερη προστασία των αρχαιοτήτων του Οβριοκάστρου έχει θεσμοθετηθεί ζώνη Α' αδόμητη απολύτου προστασίας». «Ο υπό κατασκευή ΧΥΤΑ χωροθετήθηκε και προγραμματίζεται να λειτουργήσει...
191 λέξεις, σελ.: 27
Ορθιο το κοινό στη Βενετία, στο 67ο Φεστιβάλ κινηματογράφου, χειροκροτούσε επί 12 ολόκληρα λεπτά μετά την προβολή της ταινίας του Αλεξέι Φεντορτσένκο, ως συμμετέχουσας στο διαγωνιστικό μέρος. Η...
719 λέξεις, στήλη: ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ, σελ.: 24
Παρά τις όποιες τεχνικές αδυναμίες ο Στράτος Τζίτζης φαίνεται ότι ξεκινά με πρόθεση να χτίσει ένα συγκροτημένο δραματουργικά χαρακτήρα/ρόλο, μιας νέας γυναίκας της γενιάς των 700 ή μάλλον των 500...
471 λέξεις, στήλη: ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ, σελ.: 24
Πλούσια και η τρέχουσα βδομάδα, ακολουθεί αναλυτικότερη αναφορά. Παράλληλα, βγαίνει στις αίθουσες το σκληρό και τολμηρό ουγγρικό δράμα του Σάμπολτς Χαϊντού «Νύχτες στου Πασκάλ» (2011), εκεί που τα...
376 λέξεις, στήλη: ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ, σελ.: 24
ΣΧΟΛΙΑ
719 λέξεις, στήλη: ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ, σελ.: 24
471 λέξεις, στήλη: ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ, σελ.: 24
376 λέξεις, στήλη: ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ, σελ.: 24
ΕΙΔΗΣΕΙΣ
117 λέξεις, σελ.: 27
158 λέξεις, σελ.: 27
54 λέξεις, σελ.: 27
103 λέξεις, σελ.: 27
88 λέξεις, σελ.: 27
40 λέξεις, σελ.: 27
41 λέξεις, σελ.: 27
63 λέξεις, σελ.: 27


Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ