Σε ένα πρωτάθλημα ποδοσφαίρου όπως το επαγγελματικό της κατηγορίας Σουπερλίγκα όπου έχει μετατραπεί αποκλειστικά σε προϊόν προς πώληση για τα κέρδη των επιχειρηματιών και φέτος κορύφωσε τη μάχη συμφερόντων και γιγάντωσε τις εσωτερικές ίντριγκες μεταξύ τους, με σκοπό την αναζήτηση του μεγαλύτερου ρόλου στην πίτα των κερδών που συντήρησε τη βία από τους χρήσιμους (για τους επιχειρηματίες) να υπάρχουν ιδιωτικούς στρατούς των οργανωμένων οπαδών. Σε ένα πρωτάθλημα που ο βασικός χορηγός του, ο ΟΠΑΠ έφτασε να κλειδώνει δυο ημέρες και τρεις ημέρες πριν αποτελέσματα παιχνιδιών υπό το φόβο και την αμφισβήτηση για την καθαρότητα του αποτελέσματος, το φινάλε δε θα μπορούσε να είναι διαφορετικό....