Μια συζήτηση με τον Διονύση Τσακνή, με αφορμή τη μουσική του παράσταση «Τι γυρεύεις στον ύπνο μου πατέρα... ».
ΣΕΛ. 5
«Επενδυτή» στο πλαίσιο της «ανταγωνιστικής αγοράς» θέλει το κράτος στον τομέα της κουλτούρας το ρωσικό καθεστώς... εγκαταλείποντας στη «μοίρα» της την κληρονομιά της σοβιετικής υποδομής
Μια συζήτηση με τον Διονύση Τσακνή, με αφορμή τη μουσική του παράσταση «Τι γυρεύεις στον ύπνο μου πατέρα... ».
Η δράση στον τομέα της φυσικής αγωγής και του αθλητισμού αντιμετωπιζόταν ως κοινωνικά ωφέλιμη δραστηριότητα. Οχι σαν επιχείρηση και σαν επάγγελμα, ούτε φυσικά σαν προνόμιο των λίγων. Είχε κοινωνικό περιεχόμενο, δηλαδή αξιοποιούνταν με στόχο την ανύψωση της ευημερίας του σοβιετικού λαού και την ανάπτυξη του σοσιαλιστικού τρόπου ζωής.
Ο Ανεξάρτητος Αμερικάνικος Κινηματογράφος, απαλλαγμένος οικονομικά και ιδεολογικοαισθητικά από το Χόλιγουντ, επόμενα και από το λογοκριτικό έλεγχό του, εκφράζει έναν προβληματισμό αμφισβήτησης του σαθρού κοινωνικού συστήματος.
Από τα μέσα του 2006, που αποφασίστηκε η έναρξη του προγράμματος, μηχανικοί και ερευνητές της NASA και των ιδιωτικών εταιρειών που ανέλαβαν τις υπεργολαβίες (με πρώτη και καλύτερη τη «Λόκχιντ Μάρτιν», γνωστή για τα οπλικά συστήματα που παράγει) «έχουν πέσει με τα μούτρα» στη δουλιά για να κατασκευάσουν τα διάφορα υποσυστήματα.