Η αγάπη και το μεράκι για το θέατρο, αποτυπώθηκε μέσα από τις σπουδαίες ερμηνείες του 16μελούς θιάσου που δίνει κυριολεκτικά την ψυχή του επάνω στη σκηνή (παρουσιάζει πάνω από 36 χαρακτήρες), την όμορφη και με χιουμοριστικό χαρακτήρα δεμένη μουσική αλλά και τα έξυπνα σκηνικά που με πολύ κέφι και δουλειά έφτιαξαν οι ίδιοι οι συντελεστές του έργου. Εργαζόμενοι, άνεργοι, φοιτητές, μαθητές, από τους οποίους αποτελείται η θεατρική ομάδα από το 2004 έως σήμερα, με προσωπικό οικονομικό κόστος και με τη στήριξη λίγων φίλων, προετοίμασαν ένα έργο που μπορεί να γράφτηκε πριν από 45 χρόνια, ωστόσο παραμένει επίκαιρο και αξίζει μικροί και μεγάλοι να παρακολουθήσουν.
Η πλοκή του έργου αφορά έναν αδίστακτο επενδυτή, τον «Θείο Πάπαρο», ο οποίος, μη έχοντας πού αλλού να επενδύσει τα κεφάλαιά του για να τα αυξήσει, «αγοράζει» μία μικρή τριτοκοσμική χώρα με διεφθαρμένη κυβέρνηση και αναλαμβάνει την οικονομία της. Την ίδια στιγμή, «παράξενα όντα» από το αστρικό διάστημα, με το «εξωγήινο μίασμα» που μεταδίδουν, «μολύνουν ιδεολογικά» τους φοιτητές και τους εργάτες, οι οποίοι ξεσηκώνονται και μάχονται κατά του συστήματος. Ομως, η «Συμμαχία για τη Δικαιοσύνη», ένα συναπάντημα υπερηρώων κόμικ, με ονόματα όπως Σούπερμαν, Μπάτμαν, κ.ά, έρχονται από την Αμερική για να συνεργαστούν με τον θείο Πάπαρο και τον πρόεδρο της χώρας, για να επιβάλλουν -με κάθε τρόπο- την τάξη...
Τη σκηνοθεσία επιμελούνται η Πηγή Δημητρακοπούλου και ο Σήφης Μανταδάκης. Η μετάφραση είναι του Θεόδωρου Εξαρχου. Μουσική επιμέλεια: Φίλιππος Περιστέρης, χορογραφία: Νένα Μπούρμπουλη, σκηνικά: Πηγή Δημητρακοπούλου - «Εκτός Σχεδίου», κοστούμια: Ελένη Κουκουλάρη - «Εκτός Σχεδίου», σχεδιασμός προγράμματος και αφίσας: Δήμητρα Τσούκα, φωτισμός-ήχος: «Εκτός Σχεδίου», φωτογραφία: Ηλίας Ανδρονιάδης. Τους ρόλους παίζουν οι: Αυγερινοπούλου Γρηγορία, Βουδούρη Αθηνά, Γεροκόμης Αλέξανδρος, Ζουριδάκης Αλέξανδρος, Καραχάλιος Ηλίας, Μελίδου Αριάδνη, Μοτσάκος Γιώργος, Μπίλης Θοδωρής, Μπλέτα Ελένη, Ντέμετερ Εύα, Παρασίδη Μαρία, Πασχάλη Γρηγορία, Σαρέλλας Παναγιώτης, Σιγανός Αρης, Ταρουνάς Γιώργος, Χατζόπουλος Κώστας.
Παραστάσεις κάθε Σάββατο και Κυριακή, στις 8.30 μ.μ. Η είσοδος είναι ελεύθερη. Τηλέφωνο για πληροφορίες και κρατήσεις, 6944.93.52.21.
2. Αρκεί μια ματιά σ' έναν μεγαλόσχημο δημοσιογράφο για να καταλάβεις τι εστί φαρισαϊκό πνεύμα. Αυτή η «ξεχωριστή» τάξη πουλά την αποκλειστική πληροφορία στον πολίτη χωρίς να μοιράζεται και την τύχη του, αφού δεν θεωρεί εαυτόν μέρος του κόσμου. Παίρνει τη θέση του τυπικού θεατή που ανήκει σε μια απολιθωμένη κάστα, της οποίας μέλημα είναι να διατηρηθεί αμετάβλητη μέσα στα εκάστοτε κέντρα εξουσίας.
3. Κάθε δελτίο ειδήσεων είναι κι ένα κακό συναπάντημα, που ο πολίτης αδυνατεί να αποφύγει: από τα πρώτα κιόλας λεπτά διακρίνεις την έλλειψη ενδιαφέροντος από την πλευρά του επιφορτισμένου για την ενημέρωση, προς το κοινό στο οποίο απευθύνεται. Η είδηση απλώς μεταφέρεται με εκφράσεις κλισέ, συνοδεία εκείνου του βλέμματος αυταρέσκειας του ηλίθιου που πιστεύει πως έκανε θαύμα μετατρέποντας το κρασί σε νερό.
4. Δεν είναι τυχαία η κοινή «απέχθεια» των δημοσιογραφικών κύκλων για οτιδήποτε έχει σχέση με το απεργιακό κίνημα ή τους κομμουνιστές. Χρησιμοποιούν τις ίδιες φράσεις, το ίδιο μένος, τον ίδιο παραλογισμό, αθροίζοντας νέες συκοφαντίες. Αν είχαν τη δυνατότητα, θα έκαναν αφορισμούς. Παράλληλα εκτρέφουν φόβους, φήμες, ενισχύουν την εικόνα των μπάτσων, που με τη σειρά τους πέφτουν πάνω στον κουρασμένο κόσμο εκβιάζοντάς τον για να συνεχίσει να πληρώνει τα γουρούνια.
5. Ο δημοσιογράφος συνομιλεί μόνο με τον εαυτό του ακόμα κι όταν μιλά δημόσια. Η κρυφή του απόλαυση είναι να εισχωρεί στα γεγονότα και να καταλαμβάνει την πρώτη θέση ώστε να έχει μια ολική θέα του δράματος.
6. Η φετιχοποίηση του ευρώ ανατέθηκε εξ ολοκλήρου στους μεγαλόσχημους δημοσιογράφους, που ξεπέρασαν τον καλύτερό τους εαυτό. Μοιράζοντας απλόχερα φόβο, στήριξαν ένα νόμισμα χάρη στο οποίο γνωρίσαμε τη δημοκρατία των συσσιτίων.
7. Η αναζήτηση σκανδάλου ολοκληρώνει το έργο κάθε αξιοσέβαστου δημοσιογράφου. Πρόκειται για μια συνήθη άσκηση που εκτελείται από κεκτημένη ταχύτητα. Και η ζωή ανταποκρίνεται απλόχερα παρέχοντας στον ειδήμονα κάθε ωμότητα, η οποία θρέφει χωρίς περιστροφές την πείνα και τη δίψα μας για φόβο.