Σελ. /32
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σάββατο 18 Απρίλη 2009 - Κυριακή 19 Απρίλη 2009 - αριθ. φύλλου: 10351

ΑΛΕΚΑ ΠΑΠΑΡΗΓΑ
Μόνο η αποδυνάμωση του δικομματισμού και η ισχυροποίηση του ΚΚΕ συμφέρει το λαό

Είμαστε αισιόδοξοι ότι τα πλατιά λαϊκά στρώματα δε θα μείνουν στην αγανάκτηση για όσα ψέματα τους είπαν ΝΔ - ΠΑΣΟΚ και τα άλλα κόμματα του «ευρωμονόδρομου» για το Μάαστριχτ, την ΟΝΕ, συνολικά για την ΕΕ. Θα βγάλουν σωστά πολιτικά συμπεράσματα. Η αυξημένη λαϊκή διάθεση εμπιστοσύνης και προσδοκίας προς το ΚΚΕ θα εκφραστεί και με ψήφο και δράση για την ανασύνταξη του κινήματος, σε υποστήριξη της πρότασής του για τον άλλο δρόμο ανάπτυξης.


ΣΕΛ.  5

ΤΑΞΙΚΗ ΜΑΧΗ ΠΡΩΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ κόντρα στην πλουτοκρατία

Ξεχωριστή θέση στους εργατικούς αγώνες έχει και ο φετινός ταξικός γιορτασμός της Πρωτομαγιάς. Βγαίνοντας από μια περίοδο έντονων αγωνιστικών παρεμβάσεων και κινητοποιήσεων, με αιχμή την οικονομική κρίση και τις συνέπειες που αυτή έχει για στους εργαζόμενους, οι ταξικές δυνάμεις παλεύουν για την επιτυχία της απεργίας της 1ης Μάη και των απεργιακών συγκεντρώσεων, που θα διοργανώσει το ΠΑΜΕ με διπλό στόχο: Από τη μια, να αξιοποιηθεί το μήνυμα και το περιεχόμενο της Εργατικής Πρωτομαγιάς, ως μιας κορυφαίας μάχης που ανέδειξε διαχρονικά τη δύναμη της εργατικής τάξης, την ικανότητά της να αποσπάει κατακτήσεις μέσα από σωστά προσανατολισμένους αγώνες, που έρχονται σε ευθεία αντίθεση με το κεφάλαιο. Από την άλλη, να φτάσουν οι εργαζόμενοι στην πρωτομαγιάτικη απεργία, έχοντας κάνει σοβαρά βήματα στην οργάνωση και την ανάπτυξη αντιστάσεων μέσα στους τόπους δουλειάς και τις συνοικίες, παλεύοντας με κεντρικό άξονα το σύνθημα «Την κρίση να πληρώσει η πλουτοκρατία».


ΣΕΛ.  2  -  3

ΝΑΥΤΕΡΓΑΤΕΣ ΣΤΙΣ ΑΚΤΟΠΛΟΪΚΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
Με ενιαίο ταξικό αγώνα θα φέρουν τη δική τους Ανάσταση

Πολύμορφοι αγώνες αναπτύσσονται αυτό το διάστημα στην ακτοπλοΐα με πρωτοπόρες τις ταξικές ναυτεργατικές δυνάμεις. Η σφοδρότητα με την οποία το εφοπλιστικό κεφάλαιο χτυπάει τα εναπομείναντα δικαιώματα των εργατών της θάλασσας, αλλά και οι συνέπειες για τους νησιώτες που μένουν χωρίς συγκοινωνίες, μεγαλώνει ακόμα περισσότερο, καθώς βαθαίνει η οικονομική κρίση. Μέσα σ' αυτές τις συνθήκες, τα ταξικά ναυτεργατικά σωματεία, οι κομμουνιστές και οι άλλοι πρωτοπόροι εργάτες, που δρουν μέσα από τις γραμμές τους, εντείνουν τον αγώνα κόντρα στην ΕΕ, το εφοπλιστικό κεφάλαιο, και τα κόμματά του.


ΣΕΛ.  16  -  17


ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
Ξαναστήνουν σκηνικό ανατροπών

Με επιχειρήματα του 1959 επιχειρούν βάθεμα των ανατροπών. Δε θέλουν λύση, αλλά αύξηση της κερδοφορίας του κεφαλαίου.


ΣΕΛ.  11
ΣΚΑΝΔΙΝΑΒΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ
Μύθοι και πραγματικότητα

Το σκανδιναβικό, όπως και οποιοδήποτε άλλο μοντέλο διαχείρισης του καπιταλιστικού συστήματος εφαρμόστηκε για όσο διάστημα εξυπηρετούσε τα συμφέροντα του κεφαλαίου στην περιοχή. Και οι όποιες κατακτήσεις των εργαζομένων ήταν πάντα κατώτερες των σύγχρονων αναγκών και είχαν προσωρινή ισχύ.


ΣΕΛ.  20  -  21
ΝΕΟ ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΟ
Παράδεισος για το κεφάλαιο, κόλαση για τους εργαζόμενους

Ουσιαστική προτεραιότητα του σχεδίου της κυβέρνησης είναι η μετατροπή της Αττικής σε «κόμβο συνδυασμένων μεταφορών και επιχειρηματικό σύνδεσμο» μεταξύ ΕΕ και χωρών της Ανατολικής Μεσογείου.


ΣΕΛ.  12
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΚΕΡΔΗ 2008
Ενας διαρκής καλπασμός

Το 2008 έκλεισε με επιπλέον 10 δισ. ευρώ για τις εισηγμένες ΑΕ. Στην 5ετία 2004-2008 απέσπασαν 40 δισ. ευρώ. Η κερδοφορία τους για την 8ετία 2001-2008 (κυβερνήσεις ΝΔ-ΠΑΣΟΚ) ξεπέρασε τα 56 δισ. ευρώ!!!


ΣΕΛ.  14

Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ