Οταν η πολιτεία απέναντι στην υποχρέωσή της για στήριξη των τεχνών επαφίεται στους χορηγούς, σημαίνει πως αντί να δημιουργεί υποδομές, ώστε ελεύθερα να αναπτύσσονται η καλλιτεχνική έρευνα και έκφραση, αφήνει το χώρο να αλώνεται από αλλότρια συμφέροντα. Οταν ένας συλλογικός φορέας ή κάποιος δημόσιος θεσμικός φορέας, παίρνει το δρόμο της αναζήτησης χορηγών σαν μοναδική σανίδα σωτηρίας, βάζει πολύ νερό στο κρασί του. Ξέρει ότι δε θα μπορέσει να πραγματοποιήσει ό,τι είναι «εκτός ενδιαφέροντος» των χορηγών. Μ' άλλα λόγια αυτολογοκρίνεται. Εχουμε τα δραματικά φαινόμενα, σε σπουδαία Δημόσια Ιδρύματα, όπως η Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών, αντί «πινακίου φακής», για μια χορηγία δηλαδή, να βάζει στο εκπαιδευτικό της πρόγραμμα την ίδια τη διαφήμιση του χορηγού. ΣΕΛ. 3
Ο Λένιν για την Παιδεία
Ενας μεγάλος επαναστάτης, πολιτικός, κοινωνιολόγος, φιλόσοφος κλπ. Αν και δεν ήταν παιδαγωγός, δεν ασχολήθηκε επαγγελματικά με τα προβλήματα της παιδαγωγικής θεωρίας, στα έργα του βρίσκουμε σημαντικές θέσεις και απόψεις που σχετίζονται με το Σχολείο, την Εκπαίδευση, την Αγωγή, τη Σχολική Πολιτική...
«Ενα χορό, κάτου απ' τις μαγευτικές νότες του Τσοπανάκου και του Τρανοκότσιφα, που ξεπερνάει - λένε οι χωρικοί - και το σουραύλι ακόμη, κείνου του μακρινού Μαρσία, αγγίζει - λένε ακόμη - και κείνη τη γλυκιά μελωδία, της τρίχορδης λύρας του Απόλλωνα».Απο το διήγημα του Χρήστου Καραμπέτσου
Μια μεγάλη μορφή του τραγουδιού στη χώρα μας υπήρξε ο Γρηγόρης Μπιθικώτσης, που αποχαιρετήσαμε πριν από λίγες μέρες. Ο τραγουδιστής με την «ξύλινη» φωνή, που ερμήνευσε μοναδικά σπουδαίους ποιητές και μεγάλα μουσικά έργα, ο συνθέτης που γέννησε και τραγούδησε όμορφα λαϊκά τραγούδια
Από τη στιγμή που εκτός από κερδοφόρο προϊόν για πώληση, το ποδόσφαιρο για κάποιους αποτελεί μέσο χαλιναγώγησης συνειδήσεων και πρόσφορο έδαφος εξυπηρέτησης συμφερόντων, δε θα μπορούσε να λείψει και η βία