Οι εκπρόσωποι των βιομηχάνων, των εξαγωγέων, των μεταφορικών εταιρειών και ναυτιλιακών πρακτόρων, των βιοτεχνών και των επαγγελματιών, των εμπόρων, των εκτελωνιστών, αποδέχτηκαν τις διαβεβαιώσεις που έδωσαν οι εκπρόσωποι της κυβέρνησης και του ΟΛΘ, ότι η ιδιωτικοποίηση του ΣΕΜΠΟ δε θα επιφέρει αύξηση του κόστους των μεταφορών, αντίθετα θα συμβάλει στην ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας, στην ανάπτυξη και τη δημιουργία θέσεων εργασίας. Μάλιστα, έψεξαν την κυβέρνηση για την καθυστέρηση και προέτρεψαν να μην υπάρξει νέο πισωγύρισμα στην υλοποίηση των αποφάσεών της.
Μετά από αυτά και μόνο η απαρίθμηση των φορέων που στηρίζουν τα κυβερνητικά σχέδια, είναι αποκαλυπτική για το ποια συμφέροντα σπεύδει να εξυπηρετήσει το ξεπούλημα των Λιμανιών, ενώ ταυτόχρονα γίνεται απολύτως ξεκάθαρο το πού πρέπει να στρέψουν τα πυρά τους οι εργαζόμενοι, για να έχει ο αγώνας τους αποτέλεσμα.
Κι όμως, ο τέως υφυπουργός Υγείας Θανάσης Γιαννόπουλος παρουσίασε ως «σωτηρία» των νοσοκομείων για την εκχώρηση του μάνατζμεντ των δημόσιων νοσοκομείων, κατά τα πρότυπα της εκχώρησης του μάνατζμεντ του «Ερρίκος Ντυνάν». Στη Γερμανία - είπε χτες το πρωί στη ΝΕΤ ο Θανάσης Γιαννόπουλος - έχουν δώσει σε ιδιώτες τη διαχείριση 120 νοσοκομείων και πρότεινε ανεπιφύλακτα το ίδιο να γίνει και στην Ελλάδα.
Δηλαδή, τι περισσότερο θα κάνουν οι ιδιώτες από αυτό που πέτυχαν οι κυβερνήσεις του δικομματισμού, αναγκάζοντας τα ασφαλιστικά ταμεία να πληρώνουν το 84,1% της λειτουργίας των νοσοκομείων και τα λαϊκά στρώματα να πληρώνουν το 57,2% των συνολικών δαπανών Υγείας;
Καλύτεροι μάνατζερς για την εμπορευματοποίηση και ιδιωτικοποίηση των υπηρεσιών Υγείας απ' τις τελευταίες κυβερνήσεις δεν υπάρχουν!
Μικρή λεπτομέρεια: Η γερμανική εταιρεία που διαχειρίζεται τα 120 νοσοκομεία στη Γερμανία έχει και μεγάλο μερίδιο στο Ιατρικό Κέντρο του Αποστολόπουλου, ο οποίος μαζί με τη Euromedica θ' αναλάβουν το μάνατζμεντ του «Ερρίκος Ντυνάν»...
«Η φτώχεια και οι κοινωνικές ανισότητες αποτελούν κεντρικά ζητήματα που αντιμετωπίζουν όλες οι κοινωνίες, ακόμη και οι πιο αναπτυγμένες. Το πρόβλημα της φτώχειας οξύνεται από τη διεθνοποίηση των οικονομιών και την ένταση του ανταγωνισμού σε παγκόσμιο επίπεδο». Τάδε έφη από το βήμα της Βουλής ο υπουργός Οικονομίας, Γ. Αλογοσκούφης, υπεραμυνόμενος των διατάξεων του κυβερνητικού νομοσχεδίου για την καταπολέμηση της φτώχειας με τη σύσταση του «Ταμείου Κοινωνικής Συνοχής».
Με απλά λόγια, ο κύριος Αλογοσκούφης, με την πρώτη πρόταση διαπιστώνει - και σωστά - πως παράλληλα με την αύξηση του πλούτου στην παγκοσμιοποιημένη (σ.σ. καπιταλιστική) οικονομία, αυξάνεται επίσης η φτώχεια και η κοινωνική ανισότητα. Με τη δεύτερη πρόταση, ομολογεί - ηθελημένα ή άθελά του - πως η ρίζα του κακού που «οξύνεται το πρόβλημα της φτώχειας», βρίσκεται στο καπιταλιστικό σύστημα και τον ανταγωνισμό των μονοπωλίων, καθώς επιδιώκοντας τη μεγιστοποίηση των υπερκερδών τους, εντείνουν το βαθμό εκμετάλλευσης των εργαζομένων.
Και, βέβαια, αυτά που δε λέει ο κύριος υπουργός, είναι, μεταξύ άλλων: Πρώτον ότι η έξαρση της φτώχειας και της κοινωνικής ανισότητας (στην Ελλάδα και τις άλλες χώρες του πλανήτη), εμφανίστηκε αμέσως μετά την ανατροπή του σοσιαλισμού στη Σοβιετική Ενωση και τις άλλες χώρες της Αν. Ευρώπης. Δεύτερον, ότι η κυβέρνηση της ΝΔ, εφαρμόζοντας ευλαβικά τις πολιτικές που υπαγορεύει το κεφάλαιο, συνεχίζει να οξύνει το πρόβλημα της φτώχειας και της κοινωνικής ανισότητας στην Ελλάδα.
Και για να κρύψουν αυτήν την αλήθεια, οι κυβερνώντες, έφεραν στη Βουλή το νομοσχέδιο για την ...«καταπολέμηση της φτώχειας», με το οποίο δίνουν από φέτος μερικά ψίχουλα στους φτωχούς και άπορους, με περικοπές στις κοινωνικές δαπάνες.
Αυτός ο Κ. Βίρλας, που φιλοξενείται κάθε τόσο στο ΑΛΤΕΡ, για να αναμασά τις πιο ακραίες αντικομμουνιστικές, σκοταδιστικές απόψεις, τι είναι; Τι εκπροσωπεί; Δε θέλουμε να υποθέσουμε πως χρησιμοποιείται για να συνηθίσει ένα ακροατήριο να ακούει τα ανήκουστα, αλλά όλο και πιο συχνά τον βλέπουμε στο εν λόγω κανάλι...
Είναι μια λέξη που ...την πετάς στη μέση και ξαφνικά μπορείς να δημιουργήσεις τεράστιο πολιτικό θέμα, να πυροδοτήσεις άπειρες συζητήσεις, να βασιστούν πάνω της δεκάδες τηλεοπτικά πάνελ και εκατοντάδες δημοσιεύματα.
Το «σκάνδαλο» θα λειτουργήσει έτσι είτε «πατάει» στην πραγματικότητα είτε όχι. Αν ανήκει στην πρώτη κατηγορία μπορεί ωραιότατα να οδηγήσει και σε μια διακομματική επιτροπή της Βουλής που δε θα βγάλει τελικά τίποτε. Αν ανήκει στη δεύτερη απλά αξιοποιείται για μερικές βδομάδες και μετά ξεχνιέται.
Οπως και να έχει πάντως, η λέξη - εξαιτίας αυτών που τη χρησιμοποιούν για αποπροσανατολιστικές σκοπιμότητες - έχει χάσει τη σημασία και την έννοιά της. Τόσο πολύ που φθάνουμε στον ...παραλογισμό.
Αναφέρουμε ένα απλούστατο παράδειγμα: Θεωρείται σήμερα σκάνδαλο το ότι μια 35χρονη απαίτησε από τον γραμματέα ενός υπουργείου να διοριστεί στο δημόσιο και δε διορίστηκε.
Αντιθέτως, ΔΕ θεωρείται σκάνδαλο το ότι 100 χιλιάδες και πλέον συμβασιούχοι καλύπτουν - αποδεδειγμένα - πάγιες και διαρκείς ανάγκες στο δημόσιο, διεκδικούν τη μονιμοποίησή τους χωρίς πλάγια μέσα, αλλά δε δικαιώνονται ούτε από την κυβέρνηση ούτε από τον Αρειο Πάγο.
Αυτά, απλά, για να μην τρελαθούμε τελείως από το ...κύμα παράνοιας που «ξερνάνε» αφειδώς στα σαλόνια μας οι τηλεοπτικές οθόνες.ΠΕΡΙΠΟΥ 2.500 άνθρωποι θα χάσουν τη δουλιά τους στη γνωστή βρετανική εταιρεία αυτοκινήτων «Ρολς Ρόις» επειδή θα γίνουν «περικοπές για περιορισμό του λειτουργικού κόστους». Και δεν είναι φυσικά η μόνη ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία που παίρνει τέτοια μέτρα...
Ομως, το εν λόγω - πανάκριβο - αυτοκίνητο (κοστίζει πάνω από 200 χιλιάδες ευρώ το ένα) θα συνεχίζει να πουλιέται μια και δε λείπουν αυτοί που έχουν τα χρήματα για να το αγοράσουν. Αντιθέτως, γίνονται ακόμη πιο πλούσιοι...
Αυτός είναι ο ...ευρωπαϊκός μας παράδεισος στον οποίο τόσο πολύ κοπιάζουν οι κυβερνήσεις μας να μας εντάξουν.