Τρίτη 20 Ιούλη 2010
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 5
ΑΠΟ ΜΕΡΑ ΣΕ ΜΕΡΑ

Η ΑΠΟΨΗ ΜΑΣ
Κροκοδείλια δάκρυα...

Το Σάββατο που μας πέρασε έγινε γνωστό ότι η βρετανική εταιρεία διοργάνωσης ταξιδιών «Goldtrail», που ειδικεύεται στις διακοπές σε Ελλάδα και Τουρκία, βάρεσε «κανόνι». Τέσσερις χιλιάδες Βρετανοί εγκλωβίστηκαν στη χώρα μας με τα εισιτήρια της επιστροφής τους ακυρωμένα, ενώ ακόμα μερικές δεκάδες χιλιάδες Βρετανοί που είχαν κανονίσει να έρθουν διακοπές στην Ελλάδα έχασαν τα χρήματά τους.

Την προηγουμένη, την Παρασκευή, εν μέσω καλοκαιριού, κήρυξε πτώχευση η «Goldtrail Holidays», η οποία έφερνε τη βδομάδα αεροπορικώς 4.000 τουρίστες στην Κέρκυρα.

Το Σεπτέμβρη του 2008 έκλεισε διά παντός ο τρίτος μεγαλύτερος τουρ οπερέιτορ της Μ. Βρετανίας (η «ΧL Leisure»), αφήνοντας στα κρύα του λουτρού 85.000 τουρίστες που είχαν προπληρώσει αλλά το ταξίδι τους δεν πραγματοποιήθηκε ποτέ. Η συγκεκριμένη έφερνε στην Ελλάδα ετησίως περί τους 300.000 τουρίστες.

Μαζί με όλα τα παραπάνω, κάθε χρόνο εκατοντάδες τουριστικά γραφεία, δεκάδες ξενοδοχεία, αλλά και δεκάδες χιλιάδες καταστήματα τουριστικού ενδιαφέροντος κατεβάζουν οριστικά τα ρολά τους, ενώ δεκάδες χιλιάδες απασχολούμενοι στους κλάδους του τουρισμού στέλνονται στην ανεργία. Ορισμένες φορές, μάλιστα, όταν κάποια ξένα γραφεία διακόπτουν τη λειτουργία τους, το δικό τους το «κανόνι» ισοδυναμεί με ...βομβαρδισμό ολόκληρων περιοχών στη χώρα μας, όπως για παράδειγμα έγινε με την «ΧL», που το κλείσιμό της βούτηξε στην απόγνωση τα νησιά του Ιονίου και πολλές περιοχές της Πελοποννήσου.

Είδατε ποτέ τα Μέσα Ενημέρωσης να κάνουν παρέμβαση για τις συνέπειες που έχουν στον τουρισμό παρόμοιου είδους επιχειρηματικές επιλογές; Ακούσατε ποτέ εκφωνητές και σχολιαστές να καταγγέλλουν τις πολυεθνικές του τουρισμού όταν εξαιτίας τους χάνονται δεκάδες χιλιάδες τουρίστες, που μάλιστα χρυσοπλήρωσαν τα «πακέτα διακοπών» αλλά δεν κατάφεραν να ταξιδέψουν; Διαπιστώσατε έστω και μία φορά κάποιους από τους επώνυμους αναλυτές να αποκαλύπτουν τις αρνητικές συνέπειες που έχουν για τον τουρισμό της χώρας τα ακριβά ακτοπλοϊκά εισιτήρια, τα πανάκριβα ξενοδοχεία, οι συνεχείς ανατιμήσεις σε όλα τα είδη πρώτης ανάγκης;

Τα Μέσα Ενημέρωσης των μεγαλοκατασκευαστών και των εφοπλιστών και οι ακριβοπληρωμένες πένες τους γνωρίζουν ότι αυτά είναι αποτέλεσμα της οικονομικής κρίσης και του ανταγωνισμού για περισσότερα κέρδη. Ξέρουν πολύ καλά ότι τα «κανόνια» που βαράνε κάποιες επιχειρήσεις, είναι το λίπασμα για να κερδίσουν οι εναπομείνασες ακόμα περισσότερα. Αυτούς τους ενδιαφέρουν τα κέρδη και άρα η «έννομος τάξη» στην κοινωνία και η «εύρυθμος λειτουργία» της αγοράς. Γι' αυτό έχουν ανοιχτό μέτωπο κατά των λαϊκών κινητοποιήσεων. Γι' αυτό γρυλίζουν όταν απεργούν οι ναυτεργάτες. Γι' αυτό ρίχνουν χολή όταν διαπιστώνουν ότι οι εργαζόμενοι δε σκύβουν το κεφάλι. Γι' αυτό κρύβουν, ολοένα και πιο προκλητικά, την ένδεια και τη φτώχεια που εξαπλώνεται με επικίνδυνους ρυθμούς. Το ότι εξαπολύουν τις επιθέσεις τους ενάντια στους εργαζόμενους πότε στο όνομα της εικόνας που δίνει η χώρα στο εξωτερικό, πότε για τη σωτηρία του τουρισμού, είναι απλά και μόνο το αναγκαίο πρόσχημα.

Τα «δάκρυα» που έπεσαν από την πρώτη στιγμή που ξέσπασε η κρίση, αλλά και η βρώμικη επίθεση που τα Μέσα Ενημέρωσης και ορισμένοι εκπρόσωποι του κλάδου εξαπέλυσαν ενάντια στους εργαζόμενους που αντιστέκονται στα βάρβαρα αντιλαϊκά μέτρα της κυβέρνησης, είχαν αποκλειστικό στόχο να βάλουν πλάτη στην αντιλαϊκή πολιτική και να εξασφαλίσουν νέα προνόμια για τα μεγάλα ξενοδοχειακά συγκροτήματα που έχουν εξελιχθεί σε μονοπώλια.



Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ