Κυριακή 13 Μάρτη 2005
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 5
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Πατριδογνωμόνιο
Μα το ευρωσύνταγμά σας...

«

Ποιο είναι το όφελος αν δημιουργείς πολλούς φτωχούς με την εκμετάλλευση και ανακουφίζεις έναν με την ελεημοσύνη; Αν δεν υπήρχε το πλήθος των εκμεταλλευτών, δε θα υπήρχε ούτε το πλήθος των εξαθλιωμένων» (Αγιος Γρηγόριος Νύσσης 4ος μ.Χ. αιώνας).

«Η αποστέρηση του εργατικού μισθού είναι στην πραγματικότητα βαρύτερη από φόνο» (Χρυσόστομος, Εις την προς τους Εβραίους κε΄, γ, Patrologia Graeca).

«Είναι απίθανο να συσσωρευτεί τεράστιος πλούτος δίχως αμαρτία, δίχως την εξαθλίωση και τον πόνο των άλλων» (Αστέριος επίσκοπος Αμασειάς τέλη 4ου μ.Χ. αιώνα).

«Οσα αποκτήθηκαν άδικα, από κλεψιά, αρπαγή, πλεονεξία, δεν τα συγχωρεί αυτομάτως η μετάνοια (ακόμη κι αν ο φταίχτης μετανιωμένος γίνει μοναχός) αλλά απαιτείται η επιστροφή στους αδικηθέντες». (Αγιος Νικόδημος Αγιορείτης).

«Δεν μπορεί ο Θεός να γίνει συνένοχος ληστών και αρπακτικών» (Μέγας Βασίλειος).

«Ο κληρικός που θα δεχτεί προσφορές, δωρεές, με των φτωχών τα χρήματα μολύνεται κι αυτός» (Αναστάσιος Σιναΐτης 7ος μ.Χ. αιώνας).

«Ο επιδιδόμενος σε αρπαγές και πλουτισμό είναι λύκος κι όχι άνθρωπος» (Χρυσόστομος).

Και βεβαίως αυτά τα ...θρησκευτικά δε διδάσκονται, δεν ακούγονται μήτε ψιθυρίζονται σε σχολεία, σε θρησκευάμενες τάχα μου δήθεν οικογένειες, σε μακρυσταυρούσες συνάξεις. Ηχούν μαρξιστικά τουλάχιστον, στο βάθος θυμίζουν «Μανιφέστο». Κι αν καπάκι συζητηθεί και η οργή που οφείλει ο κάθε χριστιανός να νιώθει και να εκφράζει ως «φυσική», όταν βλέπει εκμετάλλευση ανθρώπου από άνθρωπο, ενώ ο πλουτισμός είναι «αφύσικη ροπή του ανθρώπου», τότε τα πράγματα σκουραίνουν για τους χριστιανούς και δη τους Ευρωπαίους. Αντε ν' αποδεχτείς Θεό που σε θεωρεί φύσει άνθρωπο μόνο σε αταξική κοινωνία και χωρίς καμιά ιδιοκτησία. Για κόμμα ούτε λόγος, βέβαια.

Οπότε η ...πρόοδος του σύγχρονου πολίτη, που δεν έχει το θεό του βεβαίως, αλλά έχει το φιλοευρωενωσιακό του κόμμα, κρίνεται με το εξάμβλωμα που αυτές τις μέρες συζητιέται στην άβουλη Βουλή μας με ένταση και χρόνο όσο μια κλωστή από το κοστουμάκι του λαμπρού παρουσιαστή της «κάθαρσης».

Οι θεμελιώδεις ευρωπαϊκές αρχές, ιδέες, ιδανικά και άλλα τέτοια βαρύγδουπα συνοψίζονται σε βρωμερές πολιτικές έννοιες, σε άρθρα που αύριο θα δυναστεύουν τη ζωή μας ψηφισμένα ερήμην των πολλών.

Ιδού δείγμα λαμπρόν:

«Ανόθευτος ανταγωνισμός και βεβαίως ελεύθερος» (άρθρο Ι-3 παρ. 2).

«Η Ενωση εργάζεται (!!!) για τη βιώσιμη ανάπτυξη της Ευρώπης... την άκρως ανταγωνιστική κοινωνική οικονομία της αγοράς (ίδιο άρθρο παρ. 3).

«Στις σχέσεις της με τον υπόλοιπο κόσμο η ΕΕ προβάλλει και προωθεί τις αξίες και τα συμφέροντά της. Συμβάλλει ...στο ελεύθερο και δίκαιο εμπόριο...» (ίδιο άρθρο παρ. 4).

Στο δε διαβόητο άρθρο Ι-43, που προβλέπει πότε η ΕΕ, με βάση τη ρήτρα αλληλεγγύης, μπουκάρει με τον ευρωστρατό και την ευρωαστυνομία της σε όποια χώρα - μέλος της γουστάρει και μπορεί, βρίσκει ο ...νομοθέτης - αφεντικό, τρεις λόγους: α) τρομοκρατία, β) φυσική καταστροφή, γ) ανθρωπογενή καταστροφή (!)

Τι είναι, ορέ σύντροφοι, αλλά και ενδεχομένως ορέ μη σύντροφοι αλλά χριστιανοί (;) αυτή η ...ανθρωπογενής καταστροφή; Είναι ωμά και κυνικά, η αντίσταση, η ανυπακοή, η επανάσταση ενάντια στα συμφέροντα των συνταγματικώς κατοχυρωμένων εκμεταλλευτών των ανθρώπων.

Μα το σύνταγμά σας, ουστ λύκοι, πλουτοκράτες, ιμπεριαλιστές, που μου θέλετε και καταστατικό χάρτη και να σας πληρώνουμε και διόδια ζωής. Ουστ!


Της
Λιάνας ΚΑΝΕΛΛΗ



Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ