Τετάρτη 23 Ιούλη 2003
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΠΑΙΔΕΙΑ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

ΠΡΥΤΑΝΕΙΑ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ

ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ

ΙΑΤΡΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΘΟΛΟΓΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ

ΠΑΘΟΛΟΓΙΚΗ ΚΛΙΝΙΚΗ

ΑΡΙΘΜ. ΠΡΩΤ. 17720

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ

Το Τμήμα Παθολογίας της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων με σύμπραξη του Τμήματος Νοσηλευτικής του TEI Ηπείρου στα πλαίσια λειτουργίας του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών «Νοσηλευτική-Παθολογία» το οποίο χρηματοδοτείται από το ΕΠΕΑΕΚ II του Υπ. Ε.Π.Θ. κατά 25% από εθνικούς πόρους και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ενωση - Ευρωπαϊκό Κοινοτικό Ταμείο κατά 75%, ενδιαφέρεται για την εισαγωγή είκοσι Μεταπτυχιακών Φοιτητών (Πτυχιούχους Ανώτατης ή Ανωτέρας Νοσηλευτικής Εκπαίδευσης της ημεδαπής ή αντίστοιχων ομοταγών ιδρυμάτων της αλλοδαπής, των οποίων ο τίτλος έχει αναγνωριστεί από το ΔΙΚΑΤΣΑ) για το χειμερινό εξάμηνο του Ακαδημαϊκού έτους 2003-2004.

Θέσεις: 20

Απαιτούμενα Προσόντα:

- Πτυχίο

- Γνώση της Αγγλικής γλώσσας και της Ελληνικής γλώσσας για αλλοδαπούς.

Πρόσθετα Προσόντα:

- Ερευνητική εμπειρία.

- Προϋπηρεσίες.

- Συνάφεια με το αντικείμενο απασχόλησης.

Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να υποβάλλουν:

1. Αίτηση υποψηφιότητας

2. Βιογραφικό σημείωμα τεκμηριωμένο με τα σχετικά δικαιολογητικά.

3. Επικυρωμένο αντίγραφο Πτυχίου.

4. Επικυρωμένο αντίγραφο αναλυτικής βαθμολογίας.

5. Επικυρωμένο αντίγραφο Πιστοποιητικού γνώσης της Αγγλικής γλώσσας.

6. Επικυρωμένο αντίγραφο Πιστοποιητικού γνώσης της Ελληνικής γλώσσας.

Η επιλογή των Μεταπτυχιακών Φοιτητών θα γίνει μετά από αυστηρή εξέταση των προσόντων και προφορική συνέντευξη των ενδιαφερομένων.

Τα ανωτέρω στοιχεία, καθώς και κάθε άλλο στοιχείο που κατά την κρίση των υποψηφίων θα βοηθήσει στη διαμόρφωση σωστής γνώμης για τις γνώσεις, την εμπειρία, την προσωπικότητα και την καταλληλότητα τους, πρέπει να κατατεθούν σε φάκελο υποψηφιότητας το αργότερο μέχρι και 25 Αυγούστου 2003 στη Γραμματεία της ΠΑΘΟΛΟΓΙΑΣ του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων (Μεταβατικό κτίριο). (Πληροφορίες κα Παναγιώτα Λέντη, τηλ.:26510-97500 - 97502).

Ο Επιστημονικός Υπεύθυνος του έργου

Επαμεινώνδας Β. Τσιάνος

Καθηγητής Παθολογίας

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

ΠΡΥΤΑΝΕΙΑ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ

ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ

ΣΧΟΛΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ

ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΑΓΡΙΝΙΟΥ

ΤΜΗΜΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ

ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΕΩΝ

ΑΡΙΘΜ. ΠΡΩΤ. 16486

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Το Τμήμα Οργάνωσης και Διαχείρισης Αγροτικών Εκμεταλλεύσεων στη συνεδρίασή του αριθμ. 60/19-5-2003 ύστερα από έγκριση της Συγκλήτου του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων συνεδρία 863/5-6-2003 ανακοινώνει ότι ενδιαφέρεται για την πρόσληψη συμβασιούχων διδασκόντων, σύμφωνα με τις διατάξεις του Π.Δ. 407/80 και της Υπουργικής Απόφασης Φ.122.5.7/Β2/1535 για το Ακαδημαϊκό Ετος 2003-2004 με αποδοχές ανάλογες του διδακτικού έργου που θα αναλάβουν, τη διδασκαλία των παρακάτω μαθημάτων:

1. ΜΑΘΗΜΑ: Εισαγωγή στους Η/Υ και Προγραμματισμός, ΕΞΑΜΗΝΟ: Χειμερινό

2. ΜΑΘΗΜΑ: Πληροφοριακά Συστήματα Διοίκησης, ΕΞΑΜΗΝΟ: Χειμερινό

3. ΜΑΘΗΜΑ: Συστήματα Διαχείρισης Βάσεων Δεδομένων, ΕΞΑΜΗΝΟ: Εαρινό

4. ΜΑΘΗΜΑ: Γεωγραφικά Συστήματα Πληροφοριών (GIS), ΕΞΑΜΗΝΟ: Εαρινό

5. ΜΑΘΗΜΑ: Γενική και Μηχανογραφημένη Λογιστική, ΕΞΑΜΗΝΟ: Εαρινό

6. ΜΑΘΗΜΑ: Αγροτική Λογιστική-Εκτιμητική, ΕΞΑΜΗΝΟ: Χειμερινό

7. ΜΑΘΗΜΑ: Χρηματοοικονομική Διοίκηση, ΕΞΑΜΗΝΟ: Εαρινό

8. ΜΑΘΗΜΑ: Στρατηγική Μάρκετινγκ, ΕΞΑΜΗΝΟ: Χειμερινό

9. ΜΑΘΗΜΑ: Συμπεριφορά Καταναλωτή, ΕΞΑΜΗΝΟ: Χειμερινό

10. ΜΑΘΗΜΑ: Ηλεκτρονικό Εμπόριο, ΕΞΑΜΗΝΟ: Χειμερινό

11. ΜΑΘΗΜΑ: Διοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων, ΕΞΑΜΗΝΟ: Χειμερινό

12. ΜΑΘΗΜΑ: Μεταποιητικές Γεωργικές Βιομηχανίες, ΕΞΑΜΗΝΟ: Χειμερινό

13. ΜΑΘΗΜΑ: Εφαρμοσμένη Οικονομική Ανάλυση, ΕΞΑΜΗΝΟ: Χειμερινό

14. ΜΑΘΗΜΑ: Οικονομική Περιβάλλοντος, ΕΞΑΜΗΝΟ: Εαρινό

15. ΜΑΘΗΜΑ: Ανθοκομία - Κηπευτικά, ΕΞΑΜΗΝΟ: Εαρινό

16. ΜΑΘΗΜΑ: Αγροτουρισμός και Πολιτιστικός Τουρισμός, ΕΞΑΜΗΝΟ: Χειμερινό

17. ΜΑΘΗΜΑ: Αγροτική Κοινωνία και Πολιτισμός, ΕΞΑΜΗΝΟ: Χειμερινό

18. ΜΑΘΗΜΑ: Μελισσοκομία, ΕΞΑΜΗΝΟ: Εαρινό

19. ΜΑΘΗΜΑ: Υδατοκαλλιέργειες, ΕΞΑΜΗΝΟ: Εαρινό

20. ΜΑΘΗΜΑ: Συντήρηση και Διαχείριση Αγροτικών Προϊόντων, ΕΞΑΜΗΝΟ: Χειμερινό

21. ΜΑΘΗΜΑ: Γεωργικές Κατασκευές, ΕΞΑΜΗΝΟ: Εαρινό

22. ΜΑΘΗΜΑ: Εφαρμοσμένη Φυσικοχημεία, ΕΞΑΜΗΝΟ: Χειμερινό

Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να είναι κάτοχοι διδακτορικού διπλώματος και επιστήμονες αναγνωρισμένου επιστημονικού κύρους.

Οι άρρενες υποψήφιοι θα πρέπει να έχουν εκπληρώσει τις στρατιωτικές τους υποχρεώσεις.

Παρακαλούνται όσοι έχουν τα προβλεπόμενα προσόντα και επιθυμούν να συνεργαστούν με το Τμήμα Οργάνωσης και Διαχείρισης Αγροτικών Εκμεταλλεύσεων του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων με έδρα το Αγρίνιο, να δηλώσουν το ενδιαφέρον τους υποβάλλοντας αίτηση μέχρι 8-8-2003 ημέρα Παρασκευή στη Γραμματεία του Τμήματος Οργάνωσης και Διαχείρισης Αγροτικών Εκμεταλλεύσεων, Γ. Σεφέρη 2, Τ.Κ. 30100 - Αγρίνιο.

Οι αιτήσεις των ενδιαφερομένων θα πρέπει να συνοδεύονται από τα εξής:

- Βιογραφικό σημείωμα εις τετραπλούν

- Υπόμνημα για τις σπουδές και την επιστημονική τους δραστηριότητα εις τετραπλούν και φάκελο εργασιών σε τέσσερα επίσης αντίτυπα

- Επικυρωμένα αντίγραφα των τίτλων σπουδών τους. Αν οι τίτλοι σπουδών έχουν χορηγηθεί από ΑΕΙ του εξωτερικού, θα πρέπει να υποβληθούν και οι σχετικές βεβαιώσεις ισοτιμίας τους από το ΔΙΚΑΤΣΑ.

Οσοι επιλεγούν, θα πρέπει στη συνέχεια να προσκομίσουν Αντίγραφο Ποινικού Μητρώου για δικαστική χρήση, ενώ οι άρρενες και πιστοποιητικό στρατολογικής κατάστασης Τύπου Α. Οσοι εκ των υποψηφίων πληρούν τα σχετικά και ουσιαστικά προσόντα και προεπιλεγούν, θα κληθούν για προσωπική συνέντευξη με ημερομηνία και ώρα που θα τους ανακοινωθεί γραπτώς ή τηλεφωνικώς.

Οι παραπάνω θέσεις προκηρύσσονται βάσει του έργου του ΕΠΕΑΕΚ.

Σε περίπτωση μη έγκρισης των θέσεων από το ΥΠΕΠΘ για το Ακαδημαϊκό έτος 2003-2004, θα διακοπεί ή θα ματαιωθεί η διαδικασία επιλογής και πρόσληψης προσωπικού.

Πληροφορίες παρέχονται κάθε εργάσιμη ημέρα και ώρες από 10:00 π.μ. έως 12:00 μ. τηλέφωνο: 2641/047151,26410 39509.

Ιωάννινα 8 Ιουλίου 2003

Η Πρόεδρος του Τμήματος

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΜΠΑΔΑ

Επιστημονική Υπεύθυνος του Εργου

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Προς άμεση προώθηση το νομοσχέδιο για την «αξιολόγηση»

Εξαγγελίες με εκλογική στόχευση

Από τις μεγάλες κινητοποιήσεις φοιτητών σπουδαστών ενάντια στις συνθήκες Μπολόνιας και Πράγας, που υποτάσσουν την εκπαίδευση στους νόμους της αγοράς
Από τις μεγάλες κινητοποιήσεις φοιτητών σπουδαστών ενάντια στις συνθήκες Μπολόνιας και Πράγας, που υποτάσσουν την εκπαίδευση στους νόμους της αγοράς
Αμεση προώθηση του νομοσχεδίου για την «αξιολόγηση» της ανώτατης εκπαίδευσης και προεκλογικές εξαγγελίες για «καινοτομίες» στην εκπαίδευση εξήγγειλε ο υπουργός Παιδείας, εξερχόμενος από το Μέγαρο Μαξίμου, μετά τη συνάντηση που είχε προχτές το βράδυ με τον πρωθυπουργό. Στόχος του υπουργείου, όπως διαφαίνεται και από τις προχτεσινές δηλώσεις του Π. Ευθυμίου, είναι το νομοσχέδιο για την αξιολόγηση να προωθηθεί άμεσα, ακόμα και μέσα στο καλοκαίρι, κατά την πάγια τακτική που ακολουθείται, σοβαρές νομοθετικές ρυθμίσεις να γίνονται κατακαλόκαιρο. Η σπουδή που δείχνει το υπουργείο είναι η προώθηση του λεγόμενου «ενιαίου ευρωπαϊκού χώρου» ανώτατης εκπαίδευσης και η επικείμενη σύνοδος των Ευρωπαίων υπουργών Παιδείας που θα γίνει στο Βερολίνο στις 17-19 Σεπτέμβρη. Η «αξιολόγηση» προωθείται στο όνομα της διασφάλισης της ποιότητας των ελληνικών ιδρυμάτων και της συγκρισιμότητας των σπουδών που παρέχουν με αυτές του εξωτερικού. Ωστόσο, έρχεται να λειτουργήσει ως μια διαδικασία ελέγχου τού κατά πόσο τα ιδρύματα θα προσαρμόζονται στις αντιεκπαιδευτικές κατευθύνσεις της υποβάθμισης των σπουδών, του σπασίματός τους σε κύκλους και την ιδιωτικοποίηση της ανώτατης εκπαίδευσης. Στο ίδιο πλαίσιο, ο υπουργός Παιδείας περιέλαβε στο σχεδιασμό του υπουργείου για το επόμενο διάστημα τη δημιουργία των Ινστιτούτων Διαρκούς Εκπαίδευσης, που εισάγουν τη διά βίου κατάρτιση στα πανεπιστήμια με ληξιπρόθεσμες καταρτίσεις με πανεπιστημιακό επίχρισμα.

Χτες, ο υπουργός Παιδείας εξήγγειλε έναρξη της διδασκαλίας της αγγλικής γλώσσας από την τρίτη Δημοτικού, μία κίνηση με προεκλογικά χαρακτηριστικά που «πατάει» στην ανάγκη των μαθητών για διδασκαλία ξένης γλώσσας αλλά και ικανοποιεί τις επιταγές της ΕΕ που συμπεριλαμβάνει στις «βασικές δεξιότητες» τη γνώση ξένων γλωσσών. Εξάλλου, ο τρόπος διδασκαλίας της ξένης γλώσσας στις άλλες βαθμίδες γυμνάσιο - λύκειο είναι δείγμα γραφής για τη μη κάλυψη αυτής της ανάγκης των νέων, αφού οι περισσότεροι αναγκάζονται να καταφύγουν στην ιδιωτική, φροντιστηριακή εκπαίδευση.

Ο υπουργός Παιδείας επίσης έκανε λόγο για διορισμούς 7.200 περίπου εκπαιδευτικών φέτος, στα περσινά, δηλαδή, επίπεδα. Ωστόσο, η ΟΛΜΕ με χτεσινή ανακοίνωσή της σημειώνει ότι το προηγούμενο σχολικό έτος απασχολήθηκαν μόνο στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση 10.350 αναπληρωτές και 4.100 ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί. Δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στην επέκταση του θεσμού του «ολοήμερου» σχολείου σε 5.400 νηπιαγωγεία και δημοτικά.

ΕΡΩΤΗΣΗ ΤΟΥ ΚΚΕ
Για την αναβάθμιση της Χημείας στην Εκπαίδευση

Το μάθημα της Χημείας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση αφορά η Ερώτηση, που κατέθεσαν χθες στη Βουλή οι βουλευτές του ΚΚΕ Γιώργος Χουρμουζιάδης, Λιάνα Κανέλλη και Αντώνης Σκυλλάκος, προς τον υπουργό Παιδείας Π. Ευθυμίου.

«Οπως επανειλημμένα έχει υπογραμμιστεί, το σημερινό γενικό σχολείο, και ιδιαίτερα το Λύκειο, καλλιεργεί τη σύγχυση και την παθητική απομνημόνευση, αχρηστεύοντας την κριτική ικανότητα των μαθητών, μέσα από τον κυκεώνα των στείρων, αποσπασματικών και αλληλοσυγκρουόμενων γνώσεων και πληροφοριών, που συνωθούνται στο πρόγραμμά του. Η συνεχής συσσώρευση ασύνδετων γνώσεων στη σχολική ύλη έχει φτάσει σε οριακό σημείο, με αποτέλεσμα τη διαρκή επιδείνωση του μορφωτικού επιπέδου της νεολαίας και την εξάπλωση του λειτουργικού αναλφαβητισμού.

Κραυγαλέα συνέπεια αυτής της λογικής είναι ο αποκλεισμός, ουσιαστικά, της Χημείας από το αναλυτικό πρόγραμμα του Λυκείου, προκειμένου να εξοικονομηθεί χρόνος για την αποσπασματική διδασκαλία μιας πληθώρας γνώσεων και "νέων" γνωστικών αντικειμένων, δευτερεύουσας σημασίας για τη γενική εκπαίδευση των μαθητών. Είναι χαρακτηριστικό ότι η διδασκαλία της Χημείας περιορίζεται δραστικά (έως και μια ώρα την εβδομάδα), ενώ είναι αδιαμφισβήτητη η αξία της ως μια από τις βασικές επιστήμες για την κατανόηση της Φυσικής, καθώς και της σύγχρονης επιστημονικής πραγματικότητας, κάτι που καθιστά το μάθημα της Χημείας απαραίτητο για να αποκτήσουν οι μαθητές συνολική - γενική εικόνα του κόσμου», υπογραμμίζουν οι βουλευτές του ΚΚΕ.

«Η απαράδεκτη άρνηση της ηγεσίας του υπουργείου Παιδείας να αναγνωρίσει το πρόβλημα και να προβεί στις αναγκαίες τροποποιήσεις του αναλυτικού προγράμματος του Λυκείου, ώστε να εξασφαλιστεί ένα ικανοποιητικό επίπεδο γνώσης στο αντικείμενο της Χημείας, καταμαρτυρά για άλλη μια φορά ότι προτεραιότητα της εκπαιδευτικής πολιτικής της κυβέρνησης δεν είναι η επιστημονική μόρφωση των μαθητών, αλλά η παραμόρφωση και η ιδεολογική χειραγώγησή τους, μέσα από προγράμματα προπαγάνδισης της λογικής και των "αξιών" της αγοράς (Επιχειρηματικότητα, Ευρωπαϊκή Ιδέα, Εθελοντισμός κλπ.)

Χωρίς να τρέφουμε αυταπάτες ότι το μορφωτικό πρόβλημα της νεολαίας μας μπορεί να λυθεί χωρίς το ριζικό αναπροσανατολισμό του σκοπού και επομένως του προγράμματος και της όλης λειτουργίας του σχολείου, θεωρούμε επιβεβλημένη την άμεση αντιμετώπιση αυτής της κατάφωρα αντιεπιστημονικής, αντιορθολογικής και επικίνδυνα αντιεκπαιδευτικής κατάστασης», επισημαίνεται στην Ερώτηση.

Οι βουλευτές του ΚΚΕ ρωτούν τον υπουργό Παιδείας τι μέτρα προτίθεται να πάρει η κυβέρνηση για την τροποποίηση του αναλυτικού προγράμματος, ώστε να εξασφαλιστεί για τους μαθητές του Ενιαίου Λυκείου ένα ικανοποιητικό επίπεδο γνώσης στο αντικείμενο της Χημείας.



Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ