Κυριακή 20 Απρίλη 2003
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΗΜΕΡΑ
ΕΝΘΕΤΗ ΕΚΔΟΣΗ: "7 ΜΕΡΕΣ ΜΑΖΙ"
Για το έγκλημα στα Τέμπη

Motion Team

Στο θρήνο βυθίστηκε, για άλλη μια φορά, ολόκληρη η Ελλάδα την περασμένη Κυριακή, με το τραγικό δυστύχημα στην κοιλάδα των Τεμπών, όπου βρήκαν άδικο θάνατο 21 δεκαεξάχρονοι μαθητές από το Μακροχώρι Ημαθίας. Στο θρήνο και στην οργή.

Οργή που ξεχείλισε, όταν σύσσωμα τα μέλη της κυβέρνησης - με επικεφαλής τον ίδιο τον πρωθυπουργό - έσπευσαν να εκφράσουν την οδύνη τους και να υποσχεθούν με περισσή υποκρισία και θράσος την «έρευνα σε βάθος» για την αποκάλυψη - δήθεν - των αιτιών του μακελειού, ενώ δεν παρέλειψαν να αμολήσουν ανούσιες «κορόνες» περί ...ατομικής ευθύνης των οδηγών. Λες και δεν είναι η κυβέρνηση, που έχει την κύρια και βασική ευθύνη για την κατάσταση που επικρατεί στην Εθνική Οδό - λαιμητόμο. Λες και είναι εντελώς αμέτοχη για τον ακήρυχτο πόλεμο, που μαίνεται καθημερινά στους ελληνικούς εθνικούς δρόμους, με αποτέλεσμα να χάνεται κάθε χρόνο μια ολόκληρη κωμόπολη από τα τροχαία δυστυχήματα.

Ε, όχι, κανείς δεν μπορεί να ανεχθεί έναν τέτοιο απύθμενο φαρισαϊσμό, ένα τέτοιο ωμό θράσος! Από όποια σκοπιά και αν το εξετάσει κανείς, οι τεράστιες κυβερνητικές ευθύνες προκύπτουν αβίαστα. Προκύπτουν κυρίως, όπως εύστοχα επισημαίνει σε Επίκαιρη Ερώτηση που κατέθεσε ο βουλευτής του ΚΚΕ Αντώνης Σκυλλάκος, από τους εξής τρεις λόγους:

  • Από την κατάσταση του δρόμου - καρμανιόλα, ο οποίος επί σχεδόν είκοσι χρόνια κατασκευάζεται και, ενώ έχει στοιχίσει στον ελληνικό λαό πάνω από 1 τρισ. δρχ., ακόμη δεν έχει ολοκληρωθεί, ενώ ορισμένα τμήματά του βρίσκονται σε κακό χάλι. Το συγκεκριμένο, μάλιστα, τμήμα των Τεμπών (όπως και το περιβόητο «πέταλο του Μαλιακού» ή το τμήμα Πάτρα - Κόρινθος, που ευθύνονται για εκατοντάδες πολύνεκρα δυστυχήματα) καθυστερεί επίτηδες, επειδή η κυβέρνηση επιδίωξε και επιδιώκει να κατασκευαστεί με το σύστημα της ληστρικής «αυτοχρηματοδότησης», ώστε να θησαυρίσουν με τεράστια υπερκέρδη ελάχιστοι μεγαλοεργολάβοι και μεγαλοτραπεζίτες. Με αποτέλεσμα ο ελληνικός λαός, ενώ μέχρι τότε θα σκοτώνεται εξαιτίας της άθλιας κατάστασής τους, να τους χρυσοπληρώσει δύο φορές: Και για την κατασκευή και για τη λειτουργία τους!
  • Από το σύστημα λειτουργίας των φορτηγών, που κυκλοφορούν καθημερινά στους ελληνικούς δρόμους υπέρβαρα, χωρίς τις αναγκαίες συντηρήσεις και με οδηγούς που εκβιάζονται από τις εταιρίες μεταφορών ή τις βιομηχανίες να εργάζονται νυχθημερόν, χωρίς να παίρνουν κανένα μέτρο ασφαλείας. Ολα αυτά ποιος τα προκαλεί, αν όχι το κυνήγι του κέρδους, που, με την ανοχή και τη συνενοχή της κυβέρνησης, δεν υπολογίζει κανένα τίμημα, ούτε καν αν αυτό σημαίνει ανθρώπινες ζωές;
  • Από την ανυπαρξία οποιουδήποτε ουσιαστικού ελέγχου για την τήρηση των κανόνων ασφαλούς μεταφοράς. Από την πλήρη ανυπαρξία μηχανισμών ελέγχου, αλλά και την ανεπαρκή εκπαίδευση όλων όσοι θα μετέχουν στους μηχανισμούς αυτούς, και πρώτα και κύρια της Τροχαίας.


Motion Team

Ενα είναι το βασικό συμπέρασμα, που πρέπει να βγάλει ο ελληνικός λαός και από το τραγικό αυτό δυστύχημα: Οσο αυτό το σάπιο καπιταλιστικό σύστημα, που υπηρετεί με τόσο αυθεντικό τρόπο η πολιτική της κυβέρνησης δεν αλλάζει, τόσο θα θρηνούμε αθώα θύματα και στο βωμό της ασφάλτου.

ΥΣ: Για άλλη μια φορά, ορισμένα Μέσα Ενημέρωσης και ορισμένοι συνάδελφοι δε δίστασαν να επιδείξουν απύθμενη ασέβεια στον ανθρώπινο πόνο και να εμπορευτούν την οδύνη των συγγενών των νεκρών. Εμείς, τι άλλο να πούμε; Ντροπή!


ICON


Νίκος ΠΕΡΠΕΡΑΣ



Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ