Σάββατο 29 Απρίλη 2017 - Κυριακή 30 Απρίλη 2017
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 13
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Αναζητούνται «μοντέλα» ιδιωτικοποίησης για άλλα 10 λιμάνια

Η αποφασιστικότητα που επιδεικνύει η κυβέρνηση σε ό,τι αφορά το στόχο του κεφαλαίου για Ελλάδα «διαμετακομιστικό κόμβο», φαίνεται και από τα όσα δρομολογούνται σε ολόκληρο το λιμενικό σύστημα της χώρας.

Μετά την ιδιωτικοποίηση των λιμανιών του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης, σειρά για «αξιοποίηση» - ιδιωτικοποίηση έχουν πάρει και τα υπόλοιπα 10 μεγάλα λιμάνια της χώρας, που ήδη είναι Ανώνυμες Εταιρείες.

Πρόκειται για τα λιμάνια Βόλου, Ραφήνας, Ηγουμενίτσας, Πάτρας, Αλεξανδρούπολης, Ηρακλείου, Ελευσίνας, Λαυρίου, Κέρκυρας και Καβάλας, τα οποία παίζουν το δικό τους - ιδιαίτερο - ρόλο στο συνολικότερο στόχο. Για παράδειγμα, δίπλα στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης βρίσκεται σε εξέλιξη το πρόγραμμα για τη δημιουργία πλωτής μονάδας αποθήκευσης και αεριοποίησης υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG).

Εκείνο που αναζητείται ακόμα είναι το «μοντέλο» ιδιωτικοποίησης, αν δηλαδή θα είναι με πώληση μετοχών, με παραχώρηση κερδοφόρων δραστηριοτήτων ή κάτι άλλο.

Χαρακτηριστικά για τα όσα προετοιμάζονται, είναι και τα όσα ανέφερε ο γενικός γραμματέας Λιμένων, Λιμενικής Πολιτικής και Ναυτιλιακών Επενδύσεων, Χρήστος Λαμπρίδης, μιλώντας την περασμένη Τρίτη στο συνέδριο που διοργανώθηκε από το «International Propeller Club, Port of Piraeus». Αφού έκανε σαφές στους εκπροσώπους των επιχειρηματιών ότι «όλες οι προσπάθειες της ελληνικής κυβέρνησης έχουν στόχο την αξιοποίηση του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος και των δυνατοτήτων του ελληνικού λιμενικού συστήματος, προσδοκώντας σημαντικά οφέλη για την ελληνική οικονομία», σημείωσε για τα 10 λιμάνια ότι «θα προχωρήσουμε στην επανεξέταση του θεσμικού πλαισίου που αφορά τη λειτουργία τους, στοχεύοντας στην υιοθέτηση ευέλικτων διαδικασιών καθώς και στην επίλυση χρόνιων προβλημάτων που εμποδίζουν τη λειτουργία τους», προς όφελος προφανώς των επιχειρηματικών ομίλων.


Κορυφή σελίδας

Διαβάστε στο «Ρ»
Ο καιρός
Weather data from openweathermap.org